Obowiązek wskazywania adresu e-mail do elektronicznej komunikacji z urzędami został przesunięty na 1 stycznia 2024 roku. Osoby zakładające działalność gospodarczą za pośrednictwem CEIDG miały wskazywać adres już od początku lutego. 

O tym jak ma wyglądać pełna elektronizacja komunikacji oraz jak należy oceniać kolejne przesunięcie terminu obowiązku wprowadzenia usługi e - Doręczeń, dla Dziennika Gazety Prawnej piszą mec. Piotr Aleksiejuk oraz Paweł Żujewski. 

“Wspomniany obowiązek wiąże się z szeroko zakrojoną i stopniowo realizowaną polityką, która zmierza do wprowadzenia w pełni elektronicznej komunikacji pomiędzy obywatelami i przedsiębiorcami a podmiotami publicznymi. Pierwszy etap wprowadzenia obiegu dokumentacji drogą elektroniczną polegał na utworzeniu przez ministra cyfryzacji rejestru - bazy adresów elektronicznych.”

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami: TUTAJ.